torsdag 21 juli 2011

Jakten på skatten del 12 - Mitt val

Jag valde fiskfatet av Kedelv. Nu har jag passat på att läsa in mig och konstaterat att föremål efter 1956 signerades Coquille. Så det är alltså gjort efter Kedelvs flytt till Reijmyre.



Från och med imorgon, så kommer tävlingen att synas på Tradera. Ska bli spännande att se vad de andra har hittat. För 500 kronor går det ju att hitta bra saker. Nackdelen var att jag varit på en ö i skärgården merparten av tävlingstiden, så jag lyckades kanske inte exponera mig för tillräckligt många potentiella fynd.

Attans otur att Lisa Larssonfiguren hade ett nagg, jag tror den hade haft en bra chans faktiskt.

Inköpspriserna för de jag inte valde att tävla med:

Konstig sparbössa - 30 kr
Nysilver skål - 20 kr
Sjöjungfru - 35 kr

Här är min auktion - inga bud än så länge - vore ju skoj om det blev några under tävlingsperioden.
Coquillefat-fran-1958-Sign-Coquille-Flygsfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar